Leveren jullie ook aan particulieren?

Jazeker, de Horecatopshop levert zowel aan zakelijke als particuliere klanten.

Het product was direct leverbaar toen ik de bestelling plaatste. Waarom is het nu toch vertraagd?

De Horecatopshop werkt met veel verschillende merken en veel verschillende magazijnen  en voorraad wordt handmatig bijgewerkt. Het kan wel eens gebeuren dat een besteld product als beschikbaar wordt weergegeven, maar dat dit na uw bestelling niet zo blijkt te zijn. Wij proberen een passende oplossing voor u te zoeken.

Wat moet ik doen als mijn apparaat mankementen vertoont onder garantie?

Wij vragen u in geval van mankementen contact op te zoeken met onze klantenservice. Ons team probeert u zo goed mogelijk te helpen om uw probleem op te lossen.

 

Hoeveel garantie zit er op mijn product?

 Al onze producten hebben een minimale garantie van 1 jaar. Sommige producten hebben een langere garantie, zoals 2, 3 of 5 jaar. Dit is meestal afhankelijk van het merk van de producten. De garantie staat altijd weergegeven in de productdetails.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Neem contact op met onze klantenservice via (0)20 241 4001 of info@horecatopshop.nl. Ons team helpt u verder. Wij zoeken zo snel mogelijk naar een passende oplossing voor uw probleem.

Kan ik betalen onder rembours?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik op rekening betalen?

De Horecatopshop maakt hier alleen uitzonderingen in voor grote gerenommeerde bedrijven. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Dan hoort u direct of u in aanmerking komt.

 

De prijs is bij het afronden van de bestelling ineens hoger dan op de productpagina weergegeven? Hoe kan dat?

Al onze prijzen op de website zijn weergegeven exclusief BTW. Als u gaat afrekenen, dan wordt het een betaling inclusief de BTW. Alleen als u een bedrijf heeft buiten Nederland kunt u bij ons zonder BTW bestellen, hiervoor dient u een geldig BTW nummer in te voeren tijdens het afrekenen.

 

Wat zijn de levertijden?

 De levertijden verschillen per product, per eenheid en per merk. De Horecatopshop streeft ernaar binnen 2-3 werkdagen uw bestelling te leveren. Wilt u een product sneller geleverd hebben, informeer dan onze klantenservice.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland en België bedragen €12.00 Incl. BTW. De verzendkosten kunnen afwijken als het gaat om een palletlevering.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Controleer altijd het pakket of uw zending voordat u deze in ontvangst neemt. Mocht er sprake zijn van beschadiging, neem direct binnen 24 uur na levering contact op met onze klantenservice via info@horecatopshop.nl. Ook is het van belang dat u een of meer duidelijke foto’s per mail stuurt en ook een of meerdere foto’s van de verpakking.

Wat is het adres waarnaar ik mijn pakket kan terugsturen?

 Alvorens een pakket terug te sturen, verzoeken wij u om per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team helpt u verder. 

Waarom krijg ik mijn verzendkosten niet terug?

Verzendkosten worden normaliter niet gecrediteerd als er sprake is van eigen wens het product te retourneren.  

Back to Top