RUILEN EN RETOURNEREN VAN PRODUCTEN

Retourneren van producten voor particuliere klanten

Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd (DIT GELDT NIET VOOR PRODUCTEN VOORZIEN VAN UW EIGEN LOGO). Voor een snelle en correcte afhandeling, dient u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar onze klantenservice info@horecatopshop.nl . Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (normaliter binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • U heeft uiterlijk 14 dagen bedenktijd als particulier om een product aan te melden voor retournering.
  • Na aanmelding van retournering dient het product binnen 14 dagen daadwerkelijk worden verstuurd naar aangegeven retouradres.
  • Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met Horecatopshop.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Terugbetaaltermijn vanuit Horecatopshop is uiterlijk 14 dagen.
  • Terugbetaaltermijn vanuit Horecatopshop gaat van start zodra uw product retour is aangemeld.

Retourneren van producten voor zakelijke klanten

Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd. Voor een snelle en correcte afhandeling, dient u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar info@horecatopshop.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (normaliter binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Voor het retourneren van producten wordt 20% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht.
  • Het ongebruikte onbeschadigde artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking.
  • Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met
  • Horecatopshop.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.

Klachtenafhandeling en bemiddeling

Wij willen u erop wijzen dat wij alle klachten uiterst serieus nemen en hebben hier dan ook een goede service afdeling voor, winkelkeurmerk en wij werken uitsluitend met gerenommeerd A-merken waar standaard fabrieksgarantie wordt gewaarborgd. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Horecatopshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Back to Top