VERZENDING EN LEVERING

Hieronder leest u hoe de verzending en levering van uw bestelling verloopt bij Horecatopshop.nl, de online horeca groothandel.
 

 

Levering

* Als het artikel op voorraad is houden wij standaard een levertijd aan van 2 tot 4 werkdagen, afhankelijk van het artikel of merk wat u bij ons besteld, weekenden niet meegerekend. Rondom feestdagen of landelijke extra vrije dagen, kan de bezorging 1-2 werkdagen langer duren. Ook kan het voorkomen dat een artikel toch een langere levertijd heeft, daar zullen wij u dan over inlichten. U kunt ons bij twijfel altijd bellen over levertijden van artikelen.

* Levering vindt doorgaans plaats op maandag t/m vrijdag van 8.00-18.00 uur. Bereikbaarheid en afwijkende openingstijden van de leverings bestemming: * Bij slechte bereikbaarheid van het leveringsadres, door werkzaamheden, beperkte toegang, paaltjes enz.. kunt u dit aangeven bij opmerkingen in de bestelling.
* Ook bij afwijkende tijden, verbouwingen enz… willen wij op de hoogte worden gebracht.
* De bestelling wordt geleverd tot aan de eerste gelijkvloerse deur.
* Let op: verzenden naar een postbus is niet mogelijk. * Controleer bij ontvangst uw bestelling * Zending kan in delen worden verstuurd bij bestelling van meerdere merken.
 

 

Landen
Wij leveren veelal in Nederland en België. In principe kunnen we in ieder land aanleveren. Wij werken met internationale vervoerders. Wilt u een bestelling doen voor een land buiten de Benelux, vraag dan even een offerte aan zodat we vrachtkosten op maat kunnen aanbieden.
 

 

Beschadiging
Het kan soms voorkomen dat een pakket of artikel beschadigd bij u aankomt, meld dit tijdig (binnen 48 uur) via telefoonnummer 072-5813996 of per mail: info@horecagrootkeukenshop.nl. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat er direct een nieuw artikel wordt verstuurd.
 

 

Grote apparatuur bestellen, hoe gaat hier de levering van in zijn werk?
Het bestellen van professionele keukenapparatuur (zoals ovens, koelkasten, afzuigkappen, combisteamers etc) zal niet via een standaard postpakket kunnen worden verstuurd. U kunt begrijpen dat wij een dure combisteamer van honderden euro’s of duizenden euro’s, niet zomaar met de postbode of koerier kunnen meegeven. Dit omdat deze zendingen te kostbaar zijn en er heel netjes mee moet worden omgegaan. Dit soort bestellingen worden door ons via grote transporteurs verstuurd zoals Dachser, Wim Bosman of Rhenus. Dit zijn professionele vervoerders die met vrachtwagens uw bestelling komen bezorgen. Deze bestellingen worden in de regel tussen 09:00 en 18:00 aangeboden, wees dan ook aanwezig op het adres, dit om extra kosten te vermijden. Wilt u op een ander tijdstip geleverd krijgen neem dan even van te voren contact met ons op zodat wij dit samen met u kunnen inplannen. Er is een hoop mogelijk dus schroom u niet om dit gewoon met ons te overleggen.
 

 

Ruilen en/of retourneren
Hier zijn wij absoluut niet de moeilijkste mee. Lees hier onze ruil en retour voorwaarden Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.

  • Het artikel is toch niet leverbaar.
  • We hebben uw vooruitbetaling 5 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘bankoverschrijving’ heeft gekozen.
  • U ziet gewoon af van de bestelling, voordat deze verzonden is. Zult u net zien dat u iets besteld heeft en dan beseft dat u het eigenlijk niet nodig heeft. Geen probleem, echter neem direct even contact met ons op voordat er kosten gemaakt zijn.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.

Back to Top